Mammasbebis

Cornelia Helldina Ingrid Jordansson Carling

Sitter och funderar

Publicerad 2009-04-15 20:51:57 i Bebis


Idag blir jag fem månader gammal och då måste jag ju bli sex månader om en
månad och när man blir så stor då får man ju önska sig en present och nu när
det börjar bli fint ute och mamma och pappa vill fixa i trädgården så skulle det ju
vara så himla bra att ha en babyvakt så att jag kan ligga inne och sova på kvällen
när dom är ute och grejar för då kan ju dom höra om jag skulle vakna och vara
ledsen...http://www.barntrygghet.se/visa_produkt.asp?id=794

Kommentarer

Postat av: Moster Ida

Publicerad 2009-04-16 09:45:21

OM jag hade varit hemma kunde jag ha varit "babyvakt".

Jag sa till mamma igår att hon skulle hålla utkik efter billiga resor till Sunwing på Cypern. Bastians mamma hade nämligen sett jätte billiga resor hit. Åh jag vill så gärna träffa er snart igen, orkar ju inte hålla mig ända till Nov. Hälsa mamma att plastmoster inte visste om tjejen i receptionen skulle komma tillbaka än men att hon skulle ta reda på det snart! Puss och kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-16 10:13:21

jag vill med till cypern ju!! åhhhh vad det lät läskande.Jag hade gärna vart babyvakt men blir lite svårt att vara det såhär över telefon.Hade jag bara bott i karlstad hade jag absolut vart det=) puss å kram

Postat av: Morbror Leo

Publicerad 2009-04-16 10:35:26

Jag har en känsla av att mamma Sara har ett finger med i spelet på detta inlägg? :)

Postat av: frida

Publicerad 2009-04-16 11:09:42

glömde ju skriva att det var jag som skrev det andra inlägget efter moster idas. puss

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-04-16 13:54:51

åhh tack snälla evalena!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cornelia

Världens sötaste tjej!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela